یه دوست نداشتنی
Smiles Girl ツ
♥ ツ ♥



یه دوست نداشتنی

 

یه کسایی به دنیا که میان نابغه ان


یه کسایی هم عقب افتادن


یه سریا مادر زادی فیزیک بدنی قوی دارن


یه سریا معلولیت جسمی دارن


بعضیا...


این داستانش طولانیه


هر کی یه مدلیه


این وسط یه سری ها هم هستن


"دوست داشتنین"


یا مثلا با جذبه ان


بعضیا هم


"دوست نداشتنین"


اونایی که فلجن یا عقب افتادن باید برن بمیرن؟؟؟


یا از همینی که دارن استفاده کنن و حداقل لذتی که میتونن از زندگی ببرن رو ببرن؟


من میگن باید برن کیفشون رو بکنن


سخته ! ولی چاره چیه


اگه بگیم از بی عدالتی خداست


همه میان عالم دینی میشن


از طرفی هم واقعا من در حدی نیستم که بخوام بیام بگم خدا عدالت داره یا نداره


پـــــــــــــــــــــس ... سکوت میکنیم


من جزو دسته "دوست نداشتنیام"


کسی هم سعی نکنه مهربون بازی دربیاره و سخنان مفت تلاوت نکنه


من همینم که هستم کاریشم نمیتونم بکنم


آخر این همه اه و ناله نفهمیدم دقیقا چرا دوست نداشتنیم ولی فهمیدم به هر دلیلی که هست


ظاهرا کاری از دستم بر نمیاد که درستش کنم


میخوام از همین که هستم یه نیمچه لذتی ببرم 


شاید اون عقب افتادهه و اون فلجه و امثال "من"


اون دنیا قراره یه جورایی از خجالتمون در بیاد خدا یا شایدم ما از خجالت اون در اومدیم


به هر حال هرچی که هست اخرش اینه که ماهم دوست داریم مثل ادما زندگی کنیم ( البته به ادما بی احترامی نباشه )


بازم خدا رو شکر بدنم سالمه ( ظاهرا ) و حداقل میتونم مجردی زندگی خوبی داشته باشم

 

 

نوشته های امین ی دوست نداشتنی از یه جا کپی کردم 

 

خداییش خوب نوشته خیلی قبول دارم این حرفاشو 

 


نظرات شما عزیزان:

عــــــــارزو
ساعت17:34---21 ارديبهشت 1393
منم سعی میکنم سکـــــــــــــــــــوت اختیار کنم!
پاسخ: Kar khubi mikoni ;)


عــــــــارزو
ساعت17:34---21 ارديبهشت 1393
منم سعی میکنم سکـــــــــــــــــــوت اختیار کنم!
پاسخ: :)


ZSA
ساعت23:11---20 دی 1392
خو من سکوت میکنم!!!
پاسخ: Afarin :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ✖ 22:36 ✖ Girl ツ ✖